mustademir pes 2008 yukledim arkadaslar network gittigimde bende en son cikan patch versionu istiyor . oficel sitesinde indirdigim patch 1.20 yuklemeyiyorum su heb karsima gelit 1602: faild to complet installition geliyor hep yardim edecebilirmisiniz...
WippenmerT oyunun orjinal deil ama oyunu yeniden yükleyip crack yapmadan önce kurarsan patch i sanırım yüklenir
ultrASlan1989 hayır ilkönce oyunu bilgisayarından kaldır bütün dosyalarla,sonra oyunu yine kur ama crack yapma patch i yükle ardından crack yap tabi crackin yüklediğin patchin cracki olmasına dikkat et