Arkadaşlar makineme vista kurup, pes 2008 yükledikten sonra oyunu açmak istediğimde bu hatayı alıyorum. Bundan önce XP de aynı dvd den oyunu aralıktan beri oynuyordum. Yani dvd de problem yok. Oyunu defalarca tamamen silip baştan kurdum işe yaramadı. Forumda buna benzer bi konu bulabildim.arkadaşın biri link vermiş bunu download edin diyor ama kimse yorum yazmadığı için çekmedim açıkçası. Bu arada işletim sistemim vista 32 bit home premium. DX kendini güncelledi, bunu da ekleyim. İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkürler!