oyunun ayarlarına gir o zmn =) kalite yazanı yüksek yap düşük orta yüksektir türkçeyse büyük ihtimal..kalitenin altında ayarlar vardır 3 tane alt alta yanları işaretlenicek yer..orda ilk 2yi işaretlersin tamam deyip oyuna girersen de güzel bi görüntü alırsın..o anti alasing falan ekran kartının içinden yapılıyo ve sade bilg.ı kasar üsttekileri yapmanda oyundan tat almak için yeterli =)