Merhaba arkadaşlar oyun içinde yerden nasıl sert şut vurulacağını bilen var mı yani tam yerden olmayabilir ama hafif yerin bi kaç cm üstünden vuruşlar oluyor mesela böyle onları nasıl yapıyoruz frikikten atmayı biliyorum Q+D yapıyoruz ama oyun içinde olmuyor ..?
Ayrıca bir de menajer modunda maç başına en çok para verenle anlaşma yapıyorum fakat deplasmanda oynadığım her maçta -60.000 gibi bi para kaybediyorum bunun nedenini biri açıklayabilir mi ?