Creation Master08 programında ligten düşme ve yükselme nasıl yapılıyo yardım edermisiniz??
Arkadaşlar Creation Master08 ile oyuna yeni lig ekledim... yani TFF 1. lig diyelim...
TSL ligindeki son 3 takmın bu yaptığım TFF 1. lige düşmesini ve TFF 1.lig teki ilk 3 takımında TSL ye yükselmesini
nasıl sağlayabilirim...
ben her şeyi yaptım aslında master ligte bile oynuyom ama sezon sonunda ligten yükselme ve düşme olmuyoR...
bununla ilgili bir bilgisi olan varmı acaba???
umarım ilgilenen olur tşkler...