Orjinal Mesajı Yazan: pesimistrcom
Arkadaşlar Fifa 2008 De kar yağıyor . Benim Ekran Kartı 128 kar yağmıyor gale arkası taç çizgizi yanı beyaz kar oluyo o kadar. Fakat arkadaşın ekran kartı 512 onda canlı canlı yağıyormuş. bunun bi çözümü yok mu :/
Arkadaşım eğer sen fifa 08'e next gen çim veya çim yaması yüklediysen kar yağmaz bunu söyliyeyim eğer onları yüklediysen kar yağmaz sadece böyle çizgiler falan birazcık kar görünüme sahip olur.
(not: birde şunu eklemek istedim bilmeyenler için stadına kar yağdırmak için takım seçerken E tuşuna basın orda Winter war onu off'tan On'a getirin sonra oyuna girin kar yağacaktır (tabii çim yaması yüklemediyseniz.)