burtex arkadaşlar ben menager oynuna yeni başlayanlardanım ve bendeki menager da bi oyuncuya izlemek için bir gözlemci gönderiyorum ve beni oyundan atıyo bunun sebebi ne olabilir birde çözüm varmı?? cevap verirseniz sevinirim