cimbomlueray Galatsarayın Maç Öncesinde Giydiği Siyah Eşofman. Tamamı bana aittir. izinsiz kesinlikle kopyalanamaz... LİNK: http://rapidshare.com/files/98487858/gs_antrenman.bmp.html SS:
himan ilk forman denemen gayet başarılı bence (ufak hatalar dışında) ama güzel yapmışsın tebrikler .... :)
cimbomlueray yorumlar için tşk. bir yardım edermisin sorunlarım nerede. ona göre dier formaları yapayım