bu sene low çim yaması yapan varmı arkadaşlar geçen sene suportion fifa 07 için güzel low çim yaması yapmıştı
bu sene fifa 08 için uğraşana varmı nexgten çim yaması var diyeceksinin onlar hoşuma gitmedi bide pc kasıyor
berbat açıksası şu nexgton çim yaması hadi busene kim yapım low çim yaması suportion nerdesin yardımına ihtiyacım var
biri bana yardım edermi acaba haaaaaaaaaaaa