Orjinal Mesajı Yazan: ejderoo
dogan_1977 dediklerini yaptım,düşürdüm olmadı,yükselttim olmadı.o dediğim yerlerde kasıyor.İşin ilginç tarafı benim arkadaşımda p4 2.6,ati 3850 diğerinde ise p4 2.8,ati 1600 pro var onlarda benim verdiğim pes 2008 kasmıyor.yani o kadar para veriyorsun ama oyunu istediğin gibi oynayamıyorsun.yardımcı olun arkadaşlar.
Kardeş peki bunları denedin, anlattıgın olay pes 2008 oyunun dan kaynaklanan bi olay donanım ile alakası yok, forumda ki diger arkadaslarda aynı sorundan muzdarip, son olarak baska bı cd den oyunu tekrar yükle bi dene yine aynı hatayı verisrse medium da oynamaktan baska çare kalmıyo istersen bi dene
Bu aradaben Asus EN6600 extrem ile (256mb ram 128bit veriyolu) oyunu medium da sorunsuz oynuyorum fakat bende high e alınca sorun çıkıyo anlıycan oyunun PC versiyonu Next-Gen konsollar gibi henüz hazır değil yazılım olarak bu oyunlara aynı oyunu XBOX360 oynuyorum full sorunsuz,