arkadaslar konuyu buraya açtım özür dilerim ama daha yeni lodmixer 1.6 yükledim onu açınca bi gri sayfa geliyo ve yazı yazmak için bi boşluk var oraya ne yazılcak alttada sekmeler var ama basılmıyo yazı yazılcak yerde exe falan die oraya ne yazabilirim yani nasıul kullanıldığını anlatın açık açık en baştan ne olur şimdiden teşekküerler yalvararım