.Elnino.9 arkadaşlar merhaba ben pes2008 demastır lig yapıyorum ama oyuncularım çok çabuk yoruluyor sizce taktikte bi sorunummu var yardım istiyorum
hhyx bu sene öyle yapmışlar senle alakası yok. 2-3 maçta futbolcuların işi bitiyor. ben kadroyu genişletttim. bir hafta 11 -diğer hafta diğer 11'i oynatıyorum.