mpfb1907 Instant replayden full veya 10 sn lik kaydetmek istediğimde oyundan atıyor. Ne yapmam gerekiyor.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 Arkadaşlar ben gollerimi youtubeye vermek istiyorum hangi programla oluyo gamecam kardeşim;)
yusuf_ Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 Arkadaşlar ben gollerimi youtubeye vermek istiyorum hangi programla oluyo gamecam kardeşim;) sağol kardeş:)
Lucas_47 Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: solebize1 Arkadaşlar ben gollerimi youtubeye vermek istiyorum hangi programla oluyo gamecam kardeşim;) Benimde İşime Yaradı sağol kardeş