arkadaşlar öncelikle slm!
bende pes 2008 veya pes6 da bazı kişiler gibi oynamaktan çok teknikdirektörlük yapmayı sewiyorum:D
master ligde bi dünya karmasıyla yoola çıktım!
sonra ilk maçımı kazandım!
ama geri kalanında hep puan kaybettim bunu taktiğime bağlıyorum olmuyo yeni taktikler deniyorum ama olmuyo özellikle yediğim gollerde sağ ve sol back ler hep ilerde ben size kadromu söliyim sizde buna en iyi taktiklerin söleyebilimisinz?(bide şu backlerin ileri çıkmaları çoktop kaybı yapıyolar buna bi çözüm)
buffon,nesta,ferdinand,daniel alves,ashley cole,vieira,gerrard,c.ronaldo,ronaldinho,kaka,henry(bunlar ilkonbirde oynatacaklarım ama yedeklerde diğer dünya yıldızları var tavsiyelerinizi bekliyorum en kısa zamanda!!!