Fatih_HaN arkadaşlar siteye koyduğunuz bazı resimlerde görüyorum.Mesela english premier lig logosu,şampiyonlar ligi falan...bunun bir yaması var mı? benim oyunda onların yerine(turnuva adı yanında) değişik renklerde logolar çıkıyor.