F.Bahçe G.Saray'ı rahat geçti: 1-3
Erkekler Birinci Voleybol Ligi'nde yapılan derbi maçında Fenerbahçe, Galatasaray'ı 3-1 yendi. Burhan Felek Stadyumu'ndaki mücadelede konuk ekip F.Bahçe ilk iki seti 19-25 ve 23-25'lik kazandı. 3. sette ev sahibi ekip 25-22 galip gelerek maça ortak olmak istedi. Ancak son sette F.Bahçe rakibini 25-20 mağlup ederek maçı kazandı.

GALATASARAY: 1 - FENERBAHÇE: 3
Salon: Burhan Felek
Hakemler: Hayrettin Durak, Cihat Fırıncıoğlu
Galatasaray: Can, Markovic, Krnic, Gustavo, İbrahim, Ali, (Caner Dengin, Kemal, Caner Pekşen, Ahmet, Yasin) Fenerbahçe: Barış, Gomez, Grbic, Hakan, Arslan, Coskovic, (Ali, Burak, Emre, Murat)
Setler: 19-25, 23-25, 25-22, 20-25
Süre: 109 dakika (25, 28, 29, 27)