handsome538 Arkadaşlar 3. lig Gebzesporu çalıştırıorum...Oyuncuları transfer ediorum...Daha sonra kadro numarası veriom...Register e akaydediom ama tarnsfer dönemi bitince hiçbirini oynatamıom