Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: Curcuna Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed sorma ya yasin adamlar kendileri transfeer yapmayı beceremiyorlar diye bunu benden cıkardılar :S Vay be :cool: ya senin başka işin yok mu ???
Ali GEMICI saol tarık ...arkadaslar bugünlük bu kadar girebilirsem akşam girerim ama büyük ihtimalle yarın devam edecegim hepinize iyi aksamlar ...
Ali GEMICI mac acayip hızlı basladı Henry atıldı( ama görevini yapmıstı :D ) Bu macın sonucunda bu sene ilk kez liderlik koltuguna oturduk ...
Ali GEMICI valla kardesim şunu söyleyeyim ( yenilmek bir yana :D ) eger henry atılmasaydı farka giderdim
Ali GEMICI ya arkadaslar ben bu kariyerden cok sıkıldım cunku bilegimi büken takım yok bu yüzden bırakmayı ve baska bir kariyer acmayı planlıyorum ne dersiniz ? ( yorumlarınız benim için degerli ... )
yasinmutti Orjinal Mesajı Yazan: loginfailed Konunun Kilitlenmesini rica ederim... ilgililere duyurulur!!! konu baslıgına yaz alı!