7. sezonumdayım valencianın başında tabii şu anda 275 gibi bi param var (bunu liverpoola borçluyum:D
şu anki takımım:
cassio
d.alves
alexis
heleno
zubar
bale
vicente
banege
sunny
rosicky
mata
bojan
hildebrand
f.higuain
cenerira
ottl
.
.
.
biliyom gereksiz adamlar var ama asıl paylaşmak istediğim liverpoola sat zengin ol projem:D
liverpooldan sadece vicenteyi 10 gibi bi paraya aldım ve sattıklarım
geovanni dos santos 71.(euro mu neyse artık:D )
david villa 67..........
podolski 37..........
joaquin 38..........
vicente 27..........
silva 57 gibi bişey hatırlayamıyom
fabregas 57..........
belirli aralıklarla bu transferleri yaptım:D
ayrıca rosicky için teklifte yapmışlardı:D
işin gıcık yanı bu kadar yıldızımı satıyom yine de her sene şampiyon oluyom:D
şu anda da içimden de oynamak gelmiyor:D