Orjinal Mesajı Yazan: Freak.Punk
Başlat\Çalıştır ; "services.msc" enter
Burda arkaplanda çalışan birsürü saçmalık vardır. İstediklerini "devre dışı" yapıp performansı arttırabilirsin. Burdan esetin arkaplanda çalışan programcıklarını da kaldırabilirsin.
Eset'in servislerini devre dışı bıraktığın an Eset kafayı sapıtır ve asla çalışmaz.Tekrardan kurman hatta belki format bile atman gerekebilir.
Oyun oynamıyacağını bilsem direk Pardus kur derdimde.Hatta oyun oynayacam ama Fifa,Pes6 gibi fazla sistemi yormayan oyunlar oynayacam deseydin gene Pardus kur derdim.(Fifa ve Pes6 teorik olarak çalıştırılmıştır.Tarafımca daha pardusta çalıştıkları görülmemiştir.NHL,Madden NFL,Nba çalıştığına göre Fifa büyük ihtimalle çalışacaktır.)