aliugur_41 Arkadaşlar 2 gün önce fm cdsi aldım oyun 250 mb ve oynamak için sadece bilgisayara kopyalamanız yetiyor setup bile istemiyor ama graphics klasörü yok graphics.fmf diye bişey var ben formaları ve logoları oraya nasıl atıcam yaa yardım edermisiniz..
Dionizos Belgelerim\Sports Interactive\Football Manager 2008 burdan sonrasını kendin oluştur ilk graphics yap sonra graphics içine gir yeni klasör de pictures yaz pictures e gir kits/logo/players oluştur öyle yap bende öyle yaptım çalışıyo hepsi