bombardment **Arkadaşlar oyuncularla nasıl iletişim kurabilirim? Mesela maç sonrası beğendiğim adamlara bi tebrik mesajı atmak isterim:D Kötü oynayanları da ikaz etmek gibi...**
D.V.S 7 Oyuncunun profilinde Player Interaction seçeneği var. Buradan oyuncuya istediğin şeyi söyleyebilirsin. :)
bombardment Orjinal Mesajı Yazan: David Villa Sanchez Oyuncunun profilinde Player Interaction seçeneği var. Buradan oyuncuya istediğin şeyi söyleyebilirsin. :) Girdim oraya. Direkt olarak oyuncu ile iletişim kurulmuyor sanırım.:( Bu konuya tam olarak açıklık getirebilir misiniz???