arkadaşalr pes 2008 de uğraşıyorum bir takım kuruyorum ama ertesi gün bir maç yapayım diyorum takım kaybomuş buna bir yardım edin yoksa deli olcam hergün takım mı kurar insan yaaa.birde master ligde kurdum ama normalde kuramadım ben normalde olsun istiyorum.