Sağol ama transfer dönemi bitiyor daha hiç ses yok bizden.Kimse 2.lig takımına gelmiyor 1.lige çıkayim parayla alıcam artık ve kayseriden kira ile alıcam.Türkiye kupası güzel gidiyor hiç değilse;


Ama beşiktaşla eşleştik.Basın toplantısında geçeceğimizden emin olarak konuştum.Kayseri gruptan çıkamadı ben ve kocaeli çıktık:D