Orjinal Mesajı Yazan: crdsa
AaB mi? Noluyor burda :) Aalborg ile berabere kalmak büyük başarı :p Tebrikler :D
Sergen'i napcan? Gençlere yönel. Hem para kazanırsın, hem de maçları kazanırsın.
Ozan Abi sen AaB menajeri olsan ne yapardın bu beraberlik karşısında ve evet sergen'i iyi olarak düşündüm ama seneye ilk 11den 9 futbolcunun sözleşmesi bitiyor ama kendime maximum 6500 ytl vereceğim bir transfer listesi yaptım
Kaleci
Luis Martines
Defanslar
Ömer gündostu
Ayhan Devran
Radoslav Batak
Muhammed Hanifi Aydoğdu
Aydın Toscalı(kayseri)
Kerim Zengin(arka kanat)
Tuna Üzümcu
Orta Sahalar
Ragıb Başdağ(kayseri)
Özer Hurmacı
Fahri Tatan
Mehmet Nas
Forvetler
Pini Balili
Eren Boyraz
İbrahim Akın
Daniel Gabriel Pancu
Batuhan Karadeniz
Not:Bunların hepsinin maaşları 6500 ytl'nin altındadır ve kontratları 2009 da bitmektedir
Sizce nasıl olmuş?