Orjinal Mesajı Yazan: Drogbaba
yav yabancı alınabiliyomu yav
2 yabancı hakkı var
Ozan Senin sınavlar benim tez allah bize oyun oynamaya zaman bırakmayanları bildiği gibi yapsın. Bu arada güzel transferler. Yabancı için de Afrikadaki 19 ve 21 yaş altı takımlarını dolaş diyorum.