DEVRE ARASI

Ligde ilk yarı bitti.İlk yarıyı 2.kapattık.Ama ikinci devre için umutluyum.Bayern'i deplasmanda devirmem şart.Ayrıca sürpriz puan kayıplarının da olmaması lazım.İnşallah şampiyon oluruz.Ayrıca birkaç trabsfer yapmayı planlıyorum.Fazla param olmadığı için serbest oyunculardan ve düşük oyunculardan alacağım.

Şampiyonlar Ligi'nde ise Chelsea'yla eşleştik.Zor bir takım ama çözmeye çalışacağız.İlk maçta deplasmanda güzel bir sonuç elde etmeyi umuyorum.Hep ben yazdım biraz da siz yazın(yorumlar):)