Şimdi öncelikle msn i bir uninstaller program ile kaldır.
C:\Documents and Settings\Kullanıcı\Buradaki "Contrats" klasörünü sil.
C:\Documents and Settings\Kullanıcı\Loacl Settings\Application Data\Microsoft\"Windows Live Contracts" klasörünü sil
C:\Documents and Settings\Kullanıcı\Local Settings\Temp klasörünün içerisindeki tüm dosyaları sil.
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=tr&FamilyID=0856EACB-4362-4B0D-8EDD-AAB15C5E04F5
Bu linkten sistemin için gerekli olan .NET Framework 2.0 eklentisini yükle.Üstte bilgi çubuğunda ActiveX uyarısı gelirse onu da yükle.Ardından yükle butonu açılır.
Bu işlemleri yaptıktan sonra Başlat\Donatılar\Sisten Araçları\Disk Temizleme yi seç.
C: yi seçerek aç.Tüm kutucukları işaretle.Tamam ve Evet de.
C:\WINDOWS\Prefecth\Buradaki tüm dosyaları sil.
Makinanı yeniden başlat ve öncelikle live messenger 8.1 dene.
Olmaz ise 7.5 öneririm.
Ayrıca directx9 son versiyonunu ve de Windows Update yapmanı öneririm.Güncellemeler önemlidir.
Kolay gelsin.