yönetimin müthiş cimriliği sayesinde bu transfer dönemide sessiz geçti. gitmek isteyen enyeama yı satarak para kazanayım dedim yönetim onunda bir kısmını aldı :)

transferle uğraşırken hazırlık maçı yapmayı unutmuşum:) son anda gördüm super kupa macına 2-3 gün kaldığını ve bir tane hazırlık macı yapabildim:

sıra süper kupa macındaydı aslında pek umutlu değildim oyuncular yorgundu ve hazır değillerdi ama yine benim beklemediğim şekilde güzel oynadılar 4 şut atıp kaleye 4 gol bulduk :

ligin başında talihsiz bir yenilgi aldık. üstün oynadık ama bunu skora yansıtamadık:

ilk iç saha maçımızda ilk maçı telafi ettik:
