
ş.ligindeki villareal maçını rahat geçti feyenoord.maçtan sonraki yorumlarda daha farklı kazanabilirdi deniyordu.

sırada ligdeki en önemli maçlarından birisi vardı rakip ajax tı.
o sırada acı haber ajanslara bomba gibi düştü

lulinha sakatlanmıştı ama elindeki bol alternatifli kadrodan onun yerine oyuncu bulmak tabi ki kolay olacaktı..
büyük maç geldiğinde kadrolar şu şekildeydi:

ortada geçen maçı kaybeden feyenoord ligde 63 maç sonra ilk yenilgisiyle tanışıyordu:


ajax yenilgisini unutup taraftarlara kendini affettirmek için iyi bir şanstı fc Groningen maçı:
o maçta teknik direktör ferguson un aldığı ceza nedeniyle takımın başında bulunamadığı maçı rahat geçmişti feyenoord:

son puan durumu:
