Arkadaşlar photoshoptan hd logo yapan varsa nasıl yapıldığpını söliyebilirmi?
hiç kimse bilmior :mad:
oyuna hangi programla ekliyecez onu söyleyen olsa bi zahmet :( iyi olcak ya
ggs
ekle msnmi videosu var bende atam sana
saol arkadaşım ama ben bulduım
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: