burak65 Arkadaşlar stadyum ve klüpbinalrı hakkında yarımınıza ihtiyacım avr bana acilen kulüp merkezi açıcam ama simge kapalı onu manuel olarak hangi dosyadan açabilirim veya yapım aşamalarını hızlandırabilirim şimdiden teşekurler