Smertus Orjinal Mesajı Yazan: Zombie Ali Çok İyiler Mert. Harikasın. Devam Et ;) Sağol Ali abi.Bu aralar pek görünmüyorsun senden de bekliyoruz yeni TSL transferlerinden.
cilgin38ahmet abi bunlar 2009 icinde oluyormu yoksa 2008 icin mi sagol cok güzel facelar yapmisin hepsi tam profesyonelce ama kayserisporda da isteriz mesela Ali Turandan
Smertus Orjinal Mesajı Yazan: cilgin38ahmet abi bunlar 2009 icinde oluyormu yoksa 2008 icin mi sagol cok güzel facelar yapmisin hepsi tam profesyonelce ama kayserisporda da isteriz mesela Ali Turandan Bunlar pes6 için yapılmış yüzler.Güzel bir Ali Turan resmi varsa deneyebilirim
Smertus Facepack http://rapidshare.com/files/191266913/Facepack3.rar.html http://www.sendspace.com/file/s9bwkc
_AsiRuH_ Orjinal Mesajı Yazan: mert93 Facepack http://rapidshare.com/files/191266913/Facepack3.rar.html http://www.sendspace.com/file/s9bwkc eline koluna sağlık mert çok ii olmuş ;)
_AsiRuH_ Orjinal Mesajı Yazan: gorkem3436 :eek: Foxsel Döndümü Askerden???:D dönmüşki cvp yazıyo imzasınıda kaldırmış bak... Welcome to scn foxsel abi
Smertus Orjinal Mesajı Yazan: MEHMET_TOPUZ_66 süperler ama mehmet topuz hariç ... Senin zaten Kayseri'den başka birşeye yorum yaptığın yok. Diğer herkese çok teşekkürler:)
38_YUNUSO_38 bu benim yorumun mert93 faceler süper dedim mehmet topuz hariç face yapıyosan yoruma açık olmalısın haksızmıyım ama yapma benim konuma yorum diyosan yapmam ...
umuteleven merhaba. trabzonsporlu oyuncuların facelerini yapabilrimisiniz? colman,selcuk,egemen,cale ve alanzinho özellikle olursa sevinirim.
38_YUNUSO_38 mert93 tekrar faceler süper mehmet topuza gelince bence renk süper oturmuş ama sanki texture olmamış gibi çünkü gözleri fazla yan yana gelmiş vede lütfen saçı iyice uzun olsun önden baktıgımda saç sanki ense kısmında bitmiş gibi omuz hizasından biraz aşşa olursa sevinirim şimdiden kolay gelsin ve çok sagol kardeşim ...