LaTif_De_Davids Walla mert Güzel yapmışsın ama nedense Koca kafaları yapsan aynısı olucak:D:D:D:D Şu Baş bölümleri Çok büyük oluyor :S:S Yada banamı öyle geliyor Oyun için den ss alırmısın?Buraya koy sonra bakalım bi...
Smertus Baş bölümlerini büyük olarak görüyorsan göz problemin var.Çünkü yüzlerin modellerini Konami kendisi yapıyor.Eğer kafaları büyük yapıyorlarsa konamiye mail at ve bildir.Yüz modelleriyle benim alakam yok ben sadece resimden yüzüne yerleştiriyorum
Smertus Carlos Eduardo De Souza Floresta Kahé (Gençlerbirliği) http://uploaded.to/?id=xqak5w *Parlaklıklar resimden dolaydıdır
foxsel Çok zor bir yüz seçmişsin. Bu çalışmada biraz daha uv map çalışmasına ihtiyacın var. Oğuz ise çok güzel.
Smertus Çok teşekkürler sizin gibi birisinden yorum almak onur verici:) Bilal Çubukçu(Hertha Berlin-->Gençlerbirliği) http://uploaded.to/?id=kuoynb Adem Koçak(Ankaraspor) http://uploaded.to/?id=c491b6
Smertus Ben modeli olmayan oyuncuları yapıyorum,bu normalden 5kat daha zor bir iştir. Tayfun Türkmen(ES-ES) http://uploaded.to/?id=nvg1wq
_M e E r t y z_ **Bu sanırım Polonya MT'dan Guerreiro'nun saçı ve pek Lincoln'e olmamış.Bence sen daha iyisini yapabilirsin Mert ;)**
_Latif_Celik_ Mert Kardeşim Bence Şimdi Yaptıkların Diğerlerinden Mühtiş görünüolar;Ellerine Parmaklarına Sağlık... Sezgin Çoşkun Ne oldu :rolleyes: