pes_eleven http://www.upload.gen.tr/d.php/s6/24qylr4z/Faces.zip.html Bende bi faces yaptım ama kötü burdan indirin resim koymayı bilmediğim içn
38_YUNUSO_38 Orjinal Mesajı Yazan: _AsiRuH_ Burunda sorun var gibi onun dışında güzel olmuş , ellerine sağlık. eline koluna sağlık mert ama umut'a katılıyorum ...
nevermind Orjinal Mesajı Yazan: 38_MEHMET_TOPUZ_66 Orjinal Mesajı Yazan: _AsiRuH_ Burunda sorun var gibi onun dışında güzel olmuş , ellerine sağlık. eline koluna sağlık mert ama umut'a katılıyorum ... Bende katılıyorum Deumi süper :D