Salomon arkadaşlar ben başka bir veri tabanı yaptım. 802 nin üstüne. onun içindekileri de mi silmeliyim?
Samedinho ya bn editörde degisiklik yaptım dediğin dosyaları siliorum ama düzelmio nedenide editör de degisiklik yaptıgım için ben şimdi napmalıyım ?
SirMalcolm Orjinal Mesajı Yazan: Salomon ben dediği dosyaları sildim. bu sefer de alman ligi silindi. denemeyin arkadaşlar. yanlış silmişsindir bende gayet güzel çalışıyor