ben 2008-2009 sezonundayım ve kadromda yaklaşık 10 tane 20 yaş altı futbolcu var 4 ü yabancı onlara uygulayabileceğim bir antreman takvimi verebilirseniz sevinirim....
NOT:bende belgelerim/sport intrektive/fm8'da antreman die bişi yok sadece şunlar var lütfen buna göre söyleyiniz;
db-games-matches-sound-skin-graphics-schedules-tactics bunlar var antreman takvimini nereye atarım buna da ayrı çözüm var mı lütfen