tturkuazz **ellerin dert görmesin helal olsun.Fifa 2007 dede kullanıyorum fifa 2008 dede.Diğerlerinin yaması abuk subuk oluyor.Hele Menüler Bi Acayip.Bu Böyle Güzel Duruyo...!Zaten Senden Bekliyordum Böyle Bişe...!**
hakaneren bu yamayı indirdiğimizde oyunda yaptığımız değişikliklerin gitmemesi için ne yapmalyız (mesela kaydettiğimiz menejer mod bunu yükled,ikten sonra gitmesin diye)
rhtgltkn oyundan atıyor arkadaşlar... manager modda smülasyom yaparken oynuyor ama maöı oynadığınızda oyundan atıyor... yama uninstall yaptık ama yine olmadı.. çok kötü oldu o kadar yıl oynamıştık yaa... :(