DELIBASI ben artık hamachiyi açamıyorum diyorki failed to automatically determine your web proxy configuration sizce bu sorun ne olabilir oyun oynayamıyorum çıldıracam ne olursunuz yardım edin şimdiden teşekkürler yeniden yükledim olmadı