Çünkü kitserver ın da detaya etki eden grafik ayarları var.Sorun bu durumdan kaynaklanıyor.
pes6 daki kitserver sürümlerinde lodcfg idi bunda hangisi bilemiyorum.
Öncelikle oyunun kurulu olduğu düzündeki Settings dosyasından çözünürlüğü bir alt ayara indir.Olmazsa oyun içi kamerayı biraz daha yakınlaştırarak oyna.
Sorun yine devam edese bu bahsettiğim kitserver daki lodmixer ayarlarını düşür biraz.