PS2 oyununu yalnızca PS2 de oynayabilirsin..
Pc için emulator var ama çok çok kötü çalıştırıyor.Akıcılıktan eser yok..Şimdilik bunu unut derim..
Bir sürü ayar yapacaksın...Bios bulacaksın.Bir de son teknolojide güçlü bir sistemin olacak ki yavaş da olsa çalışabilsin oyun. Bu kadar zahmete katlanacaksın bir de çalışmayacak iyice sinir olacaksın..