Orjinal Mesajı Yazan: cr_7_fb_33
Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy
Öyle birşey olsaydı şimdiye kadar bütün ligler oyuna eklenmişti;) Onu ancak bu oyunu yapan Konami'nin elinde olan programlarla yaparsın fakat onları bulmak imkansız;)
EWT DOĞRU SÖYLEDİ KONU KİLİT
NE KİLİDİ SEN MOD DEİLSİN AYRICA ADAM BİŞEY SORUO BİLGİSİZ
YOK kardeş Öle bişey yok şimdilik ama gelcek yıl istemedimiz kadar lig olcakmış