BLACK EAGLE5 eline sağlık kardeşim ama 17.4 mb biraz fazla değil mi ? neyse umarım kaliteli ses çıkıyordur
pesss arkadaşlar ses kalitesi gayet güzel ses çok temiz waw formatlı kaydettigim için ses mb biraz fazla
pesss isatorun arkadaşım sm o8 le ilgili konular forumda arkadaşlarımız tarafından gayet güzel bi şekilde anlatılmış ordan bakarsan daha ii bi şekilde ögrenebilirsin.