19onder03 turksoccer.net.tc tarafından hazırlanan 1 .golden Ligte İlk maç 2-1 yenik durumdayım ama bu gol sayesinde online maçtan 1 puan alarak lige giriş yaptım :D http://www.youtube.com/v/AcnZAm7zyHU>http://www.youtube.com/v/AcnZAm7zyHU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> komedi ya
pasa_mahmut oda bişe mi be ben oynarken gole gidiyordum ofsayt oldu ve rakip ofsaytı kullanacaktı ama ben topun 30 santim önünde duruyordum karşımdada ofsaytı kullanacak adam ölesine bekliyordum adam topa vurmadı ilk başta oyunun dondugunu sandım sonra kendi oyuncumu hareket ettirmek istedim ama yerinden kıpırdamadı sonra şuta bastım aman allahım oda ne kalecide altı pas çizgisinin köşesinde duruyor ve top boş kaleye girdi ve gooooolllllll hakem golü verdi ve gülmekten oyunu bıraktım çünkü aklıma geldikçe gülüyordum ve oynayamıyordum neyse buda bir tarihe geçicek komik görüntülerden biriydi golü kaydedim dedim ve girdim kaydete bastıgım anda oyun hata raporu verdi ve oyundan attı maresef kaydedemedim ve pispisine gitti gol :D SAYGILARIMLA
FIFACI_09 aynı golü atmıştım 50 gücünde bi kaleci direğe tutunuyor ve gol giriyor ama video çekemedim