U.KARAN Mehraba, Ben FIFA08 için adboards yapmak istiyorum ama daha önce hiç yapmadim nasil yapildigini bilmiyom biri bana yardimci olabilirmi?
sosyete39 Hrant Dink Öldü Hepinz Ermeni Oldunuz,Papa öldü Hepiniz Hristiyan Oldunuz,Bir sürü Şehit Verdik Hanginiz Türk Oldunuz....:x:
cimbomlueray kardeş paint veya photoshopta yapacaksın sabit konularda temalar var orda reklam panosu var boş onu indir (açıp) üç bölüme ayrılmıştır her bölüme o kadarlık logo koy (istediğini) sonra creation master veya monkey dragonla ekle ;)