low ayarda adamlar buzda dans yapıyor gibi kayıp gidiyor . futbolcuya kayınca 1 metre uzaktan adam düşüyor .ama ben mediumda oynuyorum bu ve benzeri problemler mediumda yok... iyi yani.
demiştim... ama dün bir maçta rakip frikik kullandı benim kaleci,kalenin 1 metre sağında duruyordu yani dışarda .adam frikiği kullandı kaleci topu sola çeldi ve gol oldu .çok saçmaydı .kaleci kale dışından dışarı çıkacak topu kaleye soktu sinir oldum.:mad: