mo6161 FM 2007 de arsenal takimim, takima geldigim geleli genclere cok önem verdim, ve Reserves takimimda iyi yetenekler var, suan 2009 yilindayim, gelecen transfersezonu icin messi ve bojani aldim, transfersezonu acilinca oyuncular takimima katilacaklar.. ARSENAL TAKIMIM: http://img442.imageshack.us/my.php?image=fm1oi3.png ARSENAL RESERVES 1: http://img502.imageshack.us/my.php?image=fm2or6.png 2: http://img178.imageshack.us/my.php?image=fm3at7.png' ins. begenirsiniz..
mo6161 hee, bu arada editordan fln hic bisey yapmadim insallah hic kimse bana yalan suclamalardan bulunmaz, ben yapsaydim zaten buraya yayinlamazdim, ben sadece baskalari benim takimimdan ne düsünürler acaba diye yayinladim insallah yanlis anlasilmaz.
intern kaleciler hariç iyi bir kadro kurmuşsun. **NOT:Hepsi BÜYÜK HARFLERDEN oluşan başlık açmak forum kurallarına aykırıdır. Düzeltilmiştir.** ***intern***