Roy Keane Şubat tatilinde sabah 06.30'da FM açıp gece 02.30 gibi kapattığımı hatırlıyorum,18 saat falan olması lazım..Yemeği pc başında yiyip tuvalete gitmemiştim ama en sonunda dayanamadım ve kapattım, yazın geliştireceğime inanıyorum:p
Pierre Van Hooijdonk CM 03/04 de süper bir kariyer vardı Sabah kalktım 10'da (şubat tatili bu) akşam 12'ye kadar.:)
ygokcan4 ben sabh 9 dan akşam 1 re kadar oynamıştım aralıksız baya bi başım ağrıdı ama yatınca acayip zevkli bişi bu oyun bırakılmıyor ki
prisonguard Bir yaz gunuydu unutmuyorum sabah 6 gece 3 kimse yoktu o hafta bende oyle bi delilik yaptım zaten yemek felan yok meyve iste oyle 21 saat ediyo galiba :9
erik84 bende cm 03-04 te sabah 12:30 akşam 01:30 oynadım arsenalle bir sezon bitirdim şampiyon yaptım birde yeni sezon tranferlerinide yaptım maçtan bir gün önce save game yapıp yattım
Nabuchadnezzar FM bir keresinde sabah 7 den gece 4-5 e kadar oynamıştım.Sabah gözlerimi açtığımda hastahaneydim.Tansiyonum düşmüş bayılmışım.eve geldim oyun hala duruyo save'leyip kapatmıştım :D
nightmare29 ben de rahat 20 saat weya yakını bişii oynamışımdır. hele ki yanımda nargilem we tıngırdayan müziğim warsa değmeyin keyfime ;)