cagatay95 ARKADAŞLAR AFSYLE PES 2008 İN TSL Yİ İMPORTLUCAM CV_O.İMG Yİ SEÇİOM DOSYAYI AÇIO SONRA TSLLNİN İÇİNDEKİ CV_O I İMPORTLUYOM AMA KAYDET DEMİO HEPSİNDE ÖLE OLUO SORULARDA ÇIKMIO EVET HAYIR DİE BİRDE ÖLE SORU ÇIKMADAN YAPTIĞIM ZAMAN SAVE KLASÖRÜNE OPTİON DAN ÇIKANLARI ATIO HATA RAPORU VERİO
Cr9 1.başlık hatalı hepsi büyük olmıyacak 2.Konuyu 2 kere açmıssın birini sil eğer bunları düzeltmessen bu konunun ömrü kısa olacak
Devil Man Orjinal Mesajı Yazan: _ILKER_ 1.başlık hatalı hepsi büyük olmıyacak 2.Konuyu 2 kere açmıssın birini sil eğer bunları düzeltmessen bu konunun ömrü kısa olacak katılıyorm konu kilit