cagatay95 ARKADAŞLAR AFSYLE PES 2008 İN TSL Yİ İMPORTLUCAM CV_O.İMG Yİ SEÇİOM DOSYAYI AÇIO SONRA TSLLNİN İÇİNDEKİ CV_O I İMPORTLUYOM AMA KAYDET DEMİO HEPSİNDE ÖLE OLUO SORULARDA ÇIKMIO EVET HAYIR DİE